Klantenservice

Op dit deel van onze website heb je een aantal mogelijkheden:

  • het melden van een storing
  • gebruik maken van de storingswijzer
  • afspraak maken voor een Inspectie & APK
  • weten of voor jouw woning een energielabel nodig is
  • mogelijkheid voor het sluiten van een Service Contract
  • het melden van een klacht
Voordat u Van Heumen Installatietechniek gaat bellen eerst controleren: 
  • Waakvlam doet het?
  • Waterdruk hoog genoeg?
  • Controleer groepenkast ?
  • Thermostaat kamer goed ?
  • Ketelthermostaat hoog genoeg ?
  • Staan radiators open ?
  • Staat warmwaterkraan open ?
  • Wisselend warm/koud water ?
  • Resetknop CV indrukken ?
Indien u alle bovenstaande punten heeft gecontroleerd en vervolgens enkele met NEE kunt beantwoorden, dan is het tijd om Van Heumen Installatietechniek te gaan bellen!
06 48 75 62 45
Hopelijk laat je regelmatig je cv-ketel onderhouden, zodat die veilig en goed blijft functioneren. Dat biedt zekerheid en veiligheid. Maar weet je zeker dat de rest van de installaties in de woning of in het bedrijf net zo veilig en bedrijfszeker zijn? Ook een elektrische installatie heeft af en toe onderhoud nodig. En je wilt er toch zeker van zijn dat alle gasleidingen lekdicht zijn?  

Vroeger controleerden de energiebedrijven op de veiligheid van installaties. Na de liberalisering van de energiemarkt kwam hieraan een einde. Met als gevolg dat er niet of nauwelijks periodieke keuringen van installaties worden uitgevoerd. En het gevaar is nu dan ook dat er gevaarlijke situaties kunnen zijn ontstaan waarop niemand meer zicht heeft. 

Uit een onderzoek in Eindhoven onder 1.000 woningen is gebleken dat er sprake is van een serieus veiligheidsrisico. Manco's die werden geconstateerd zijn onder andere: 

Gas: 
  • leidingen die niet gasdicht zijn
  • ontoelaatbare CO productie van gastoestellen
  • onvoldoende ventilatie
Elektra: 
  • foutieve uitbreiding van het elektriciteitsnet
  • direct aanrakingsgevaar
  • foutieve aarding
  • brandgevaar ten gevolge van overbelasting
Bovendien bleken er ook nog veiligheidsproblemen te zijn met betrekking tot rookkanalen, bereikbaarheid van de kruipruimten en de watertechnische installatie. UNETO-VNI, de branchevereniging van installateurs, is van mening dat een periodieke keuring van woninginstallaties noodzakelijk is om de veiligheidsrisico's te beperken. Zo'n keuring zou in bestaande woningen eenmaal per vier jaar moeten plaatsvinden. Verhuizingen en belangrijke aanpassingen van de installatie vormen ook logische keuringsmomenten. 

Van Heumen Installatietechniek kan op dit moment voor jou al een keuring voor gas-, water- en elektrische installaties uitvoeren. Dat gebeurt aan de hand van een controlelijst die in de praktijk is beproefd. Daarmee heb je de zekerheid dat je geen risico's loopt met de diverse installaties.

Jouw veiligheid in huis of in je bedrijfspand mag toch geen twijfel zijn?  En wist je dat je als huiseigenaar zélf verantwoordelijk bent voor de veiligheid van de installaties? Indien je schade leidt als gevolg van ondeugdelijke of slecht onderhouden installaties, zal je verzekeringsmaatschappij NIET uitkeren! Neem contact op en maak een afspraak.

06 48 75 62 45
vanheumeninstallatietechniek@home.nl
Een energielabel laat zien hoe zuinig een woning is en wat er beter kan. Van de isolatie van dak, muren, vloer en ramen tot de energiezuinigheid van verwarmingsinstallaties. Belangrijke informatie want een energiezuinig huis zorgt voor lagere energierekeningen en meer wooncomfort. Sinds 1 januari 2008 is het label verplicht voor huiseigenaren die hun huis gaan verkopen of verhuren. 

Door de gestegen energiekosten, de invoering van de Energie Prestatie Norm en de veranderde comforteisen van de opdrachtgevers, heeft de installateur steeds meer een adviserende taak gekregen. Naast de investeringskosten zijn ook de energie, onderhoud- en exploitatiekosten uitermate belangrijk. Bovenal is het van groot belang dat er een goed leef- en werkklimaat ontstaat waarbij iedereen zich behaaglijk voelt. Om tot een goede keuze te komen, willen wij je dan ook graag deskundig adviseren over alle mogelijkheden. 

Om optimaal gebruik te maken van de schaarse en dure energie, zijn er vele technische oplossingen mogelijk. Bijvoorbeeld hoogrendement CV ketels, warmte terugwininstallaties en geavanceerde regelingen die installatie bewaken en eventuele storingen automatisch melden. In overleg met u als opdrachtgever wordt een keuze gemaakt uit verwarmen met radiatoren, luchtverwarmers, vloerverwarming, luchtbehandelings-installatie of een combinatie van deze mogelijkheden. 
Goede serviceverlening én klanttevredenheid zijn voor ons belangrijk. Na een toestelvervanging of nadat een complete installatie is geïnstalleerd, bieden wij de mogelijkheid voor een servicecontract.
 
Jaarlijkse controle 
Ieder jaar neemt Van Heumen Installatietechniek ongeveer rond hetzelfde tijdstip contact met jou op om een afspraak te maken voor een onderhoudsbeurt. Je hoeft hier dus niet zelf aan te denken! Een ervaren servicemonteur loopt het product helemaal na en maakt het schoon. 

Gerust hart 
Na het bezoek van onze servicemonteur kun je er van op aan dat alles is nagezien en juist is afgesteld. Een veilig idee en een prettige gedachte met betrekking tot het milieu.

Storingsmelding 
Gedurende het hele jaar staan wij 24 uur per dag voor onze klanten paraat! Via het servicenummer 06 48 75 62 45 staat Van Heumen Installatietechniek je altijd persoonlijk te woord. 

Je kunt een storing doorgeven van de cv-ketel, geiser, boiler of andere toestellen. Natuurlijk kun je ook bij ons terecht voor het oplossen van waterlekkages in de installatie of dak en voor rioleringsproblemen. Het verhelpen van storingen buiten de normale werktijden worden beoordeeld op urgentie. 

Vooral op zon- en feestdagen zal aan de hand van de omstandigheden door de dienstdoende monteur worden bepaald of de storing op die dag moet worden verholpen.
Van Heumen Installatietechniek is een professioneel bedrijf en wij realiseren ons dat fouten gemaakt kunnen worden. Wij streven elke keer weer naar het verbeteren van onze dienstverlening in de verwachting dat we daarmee tevreden klanten hebben en houden.

Je klachten, (maar ook je complimenten en suggesties) nemen wij serieus!